سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عشق بی پایان
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگتنهایی
سخن گویید تا شناخته شوید که آدمى زیر زبانش نهان است . [نهج البلاغه]
نویسنده : جواد دانشور:: 87/3/6:: 4:24 عصر
تا همیشه خداحافظ ..

نه بخاطر اینکه انتظار کشیدن را بلد نیستم ..

نه بخاطر اینکه خسته شده باشم از چشم به جاده دوختن ..

بخاطر اینکه تو دیگر هیچوقت بر نخواهی گشت .....

باور کن هرچه نوشتم هرچه گفتم و هر چه سرودم برای این بود که بخوانی و شاید روزی بیایی اما ..

نخواندی ..

و اگر هم خواندی فقط خندیدی....

به دلتنگی هایی که همیشه طعم روزهای رویایی من و تو را میداد ...

خداحافظ دخترک ... خداحافظ روزهای بارانیه پر از ابر و چتر و دلتنگی ...

خداحافظ ... برای همیشه......
نظرات شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

3813:کل بازدید
0:بازدید امروز
0:بازدید دیروز
درباره خودم
عشق بی پایان
جواد دانشور
حرف های دلم
حضور و غیاب

یــــاهـو

لوگوی خودم
عشق بی پایان
لینک دوستان

آشنا

اشتراک